Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. május 22., kedd

Tisztelt Székiek, Kedves Falumbeliek, Barátok!



Négy évvel ezelőtt Önök bízalmat szavaztak nekem, Polgármesterükké választottak. Legjobb tudásom szerint igyekeztem megfelelni elvárásaiknak, korábban tett ígéreteimnek. Szék a  nehéz válság ellenére is jó irányba haladt, fejlődött. Ez elsősorban Önöknek, dolgos székieknek köszönhető. Eközben a faluban is dolgoztunk: javultak az utak, jobb lett a közvilágítás,  épült a  vízhálózat, megújult az iskola, a kultúrház, gyermekeknek játszótér, őszi vásár - hogy a legfontosabbakat megemlítsük. Ezek is mind az Önök segítségével sikerülhettek. Mert ígérni könnyű, tenni már nehezebb. Négy év után elsősorban ezt szeretném megköszönni.

De a munka itt nem állhat meg, van még bőven tennivaló. Sokak bíztatására úgy döntöttem, hogy ismét indulok a választásokon. Válságos időkben mindannyiunk tapasztalatára és tudására nagy szükség van.

Úgy gondolom, hogy elsősorban nem vitatkozni, hanem dolgozni kell. Elért eredményeink,  széki hagyományaink erre köteleznek. Jövőbeni terveimet a Hagyomány, Szék, Jövő című programomban fogalmaztam meg, amit nyomtatásban nálam és az interneten is elérhetnek, tanulmányozhatnak a www.sallaijanos.blogspot.com oldalon.

Engendjék meg ugyanakkor, hogy szeretettel meghívjam Önöket, kedves szikieket a Kultúrotthonban szervezett kampánygyűlésemre, közös beszélgetésre és kulturális előadásra, amire június 2.-án, szombat estén kerül sor.


Tisztelettel és barátsággal,

Sallai János,
Független polgármester-jelölt

Hagyományainkhoz méltó jövőt!

Szék, május 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban