Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. június 7., csütörtök

Jó hír a széki emberek számára

Jó hír!


Nagyon jó hírem van a széki emberek számára. Sikerült Széknek megnyerni egy 10 millió eurós pályázatot. Az összeget az árvízvédelemre és kisebb gátak építésére használhatjuk, ami majd megelőzi az áradásokat és az árvizeket. 


A részletekről a Szék tévében, láthatnak, hallhatnak további lényeges információkat. Ezzennel  arra kérem a kedves székieket, nézzék a választási műsoromat. Köszönöm!


Sallaj János,
Polgármester-jelölt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban