Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. június 4., hétfő

Ismerem Szék község problémáit, de közösen meg is tudjuk oldani


Szék sem maradt érintetlen a jelenlegi gazdasági válság hatásaitól. Mi székiek is megéreztük, és sajnos érezzük még most is. A világ és az ország helyzete az utóbbi években romlott és a jövőre vonatkozó hírek nem a legjobbak.

Polgármesteri munkám folytán jól ismerem Szék gondjait. Tudom, hogy hol kell jobban dolgoznunk majd, hogy közösen a Székiekkel és a tanácsosokkal javítsunk a problémákon. Mindenképpen javítani kell az utakon - ahol vagy elromlott vagy még nem sikerült időben leaszfaltozni -, de kiemelten oda kell figyelni a csatornázásra és a szennyvízhálózat kialakítására. Tudom, tudjuk, hogy ezekre nagyon oda kell figyelni.

Másik nagy probléma, amivel sajnos a Székiek egy része küszködik, azok az anyagi gondok, a megélhetés. Itt azért sokkal jobban állunk mi székiek, mint a szomszédos községek és települések, mert a széki emberek dolgosak, de a válság miatt egyes falustársainknak, kiváltképpen az öregeknek és az egyedülállóknak segítségre van szüksége. A Polgármesteri Hivatal mindent megtett és meg is fog tenni, hogy a szociális segélyek továbbra is enyhítsenek a rászoruló falustársaink helyzetén.

Az elmúlt négy évben javul az orvosi ellátás Széken. De van bőven hely a javulásra, a székiek érzik, kérik is ezt. A hétvégi orvosi ellátás kérdését meg szeretném oldani, ne kelljen Szamosújvárra menni, vagy onnan várni a segítséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban