Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. május 31., csütörtök

Kampány közepén


Túl vagyunk választási kampány első felén. Lassan eljön a szavazás napja. Ilyenkor érdemes egy rövid mérleget készíteni. Az eddigi kampány békés volt, remélem az is marad. Elkészültek a kampányanyagaim, a plakátfotó, aztán maga a plakát, és a szórólap is, a banner. Idén kis kampányfilm is készült, amit a tévében és az Interneten láthatnak a kedves választók. Örvendek, mert ez a honlapot nagyon sokat látogatják, a kisfilmet is meglepően sokan látták már az Interneten. Eből is látszik, Szék halad a korral.
De mégis úgy gondolom, hogy az igazi kampány, az a munka, amit a hivatalban végzek, végzünk. Az nem látszik, nem olyan látványos, de annál szükségesebb, hiszen a kampány alatt is van munka.
Szombaton este tartom a hivatalos kampány-gyűlést, ahol azonban nem csak én, hanem a helyi, széki RMDSZ helyi tanácsos-jelöltek is bemutatkoznak majd. Neves vendégeink is lesznek, mulatság is. Ide mindenkit szeretettel várok, várunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban