Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. május 18., péntek

Kedves székiek, Tisztelt választók!



Székinek lenni büszkeség. Büszkék lehetünk a hagyományainkra, táncainkra és viseletünkre, itthonmaradt fiataljainkra, önmagunkra, dolgos székiekre. Ahogy nem volt könnyű a múltban sem magyarnak megmaradni, közösen minden vihart át tudtunk vészelni. A jelenlegi nehézségeket, válságot is közösen le tudjuk küzdeni. A múltunk erre kötelez. Ehhez azonban dolgozni kell. A székiek érdekében, tapasztalatunkat és tudásunkat felhasználva kitartóan dolgozni, nem vitázni.
Polgármesteségem alatt Szék láthatóan fejlődőtt, jó irányba haladt.

Úgy döntöttem, indulok egy újabb polgármesterségi mandátumért.

Független jelöltként és polgármesterként felül tudok emelkedni a pártok közötti vitákon, Szék érdekében össze tudom fogni a különbőző párt-hovatartozású, de jószándékú politikusokat. Az eddigi tevékenységem a garancia erre.

Ezért kérem, hogy szavazzank rám.

Hagyományinkhoz méltó jövőt!

Sallai János, független polgármester-jelölt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban