Magamról

Saját fotó
Sallai János vagyok, a Kolozs Megyei Szék független polgármester-jelöltje. Széken születtem 1963 június 16.-án. Iskoláimat Széken és Kolozsváron végeztem, a Traian Vuia Ipari Liceumban érettségiztem 1981-ben, itt kaptam építészeti és gépmechanikusi oklevelet. Nős vagyok, két gyermek apja, Széken lakom. Az évek során több továbbképző tanfolyamon és kurzuson vettem részt, többek között a turizmus, a humán erőforrások területén. 1992-től vagyok polgármester, az RMDSZ színeiben, jelenleg is függetlenként indultam. 2004-ben Ezüstfenyő-díjban részesültem. Hagyományinkhoz méltó jövőt!

2012. május 18., péntek

Kivonatok a Hagyomány, Szék, Jövő című programból

Programpontok

1. Falukép, infrastruktúra
  • ·      A szennyvízhálózat és egy korszerű tisztítórendszer kiépítése, csatornázás
  • ·      A mellékutak folyamatos kövezése, aszfaltozása, javítása
  • ·      Járdák kiépítése
  • ·      A közvilágítás bővítése, karbantartása
  • ·      A hidak, sáncok, kutak és a határutak folymatos javítása és korszerűsítése
  • ·      Templomaink, műemléképületeink javítása, karbantartása
  • ·      Korszerű EU-konform hűtőkamarás ravatalozó-kápolna építése


2. Szociális ellátás, egészségügy, kultúra
  • ·      A hétvégi orvosi felügyelet és ellátás javítása
  • ·      Kétprogramos bölcsőde felépítése a jegyzői telekre
  • ·      A községi könyvtár állományának bővítése (kölcsönözhető könyvek, DVD-k, CD-k)
  • ·      Egy informatikai terem létrehozása, hat internetre kapcsolt számítógéppel, amit a rászoruló gyermekek és fiatalok használhatnak, pályázati ismeretek és információk szolgáltatása az érdeklődödő gazdák számár
  • ·      Egy sósvízes- és iszapos kezelőközpont tervezése és kivitelezése

3. Fiatalok, szórakozás
  • ·      A Szent Bertalan napi ünnep és az őszi kirakodóvásár támogatása és bővítése, népszerűsítése
  • ·      A hagyományőrző tánc és a táncházmozgalom támogatása
  • ·      A futballcsapat támogatása, újabb sportcsapatok létrehozásának támogatása (más sportágakban is)
  • ·      A fiatalok itthonmaradásának felkarolása, támogatása


4. Kapcsolattartás
  • ·      A községháza ügyfélfogadásának a székiek igényeihez való alakítása
  • ·      A községháza tevékenységi, a hatékonyságát növelni, jobb felszerelése
  • ·      A közönségszolgálat javítása, a várakozási idő csökkentése (engedélyek, igazolások kiváltásának gyorsítása, egyszerűsítése)


5. Jövőtervek
  • ·      Munkahelyteremtés
  • ·      Pályázatiró iroda beindítása
  • ·      Az EU-s pályazatok kihasználása
  • ·      A község stratégiai fejlesztési tervének elkészítése
  • ·      Szakértők bevonása
  • ·      A község erőforrásainak jobb felhasználása a fejlődés érdekében


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban